Мінфін
Алгоритм успішних менеджерів:
«Мінфін» спільно з OLX розповідає історію продавця дитячих товарів, який використовує маркетинг для підвищення продажів

Історія про те, як маркетинг-підхід допомагає заробити онлайн-бізнесу на 40% більше

СПЕЦПРОЄКТ

Герой випуску

Ростислав Двойний відкрив свій перший бізнес у 20 років.

Зараз він має декілька проєктів, один із них – онлайн-магазин дитячих товарів Voodi з власним виробництвом.

Ростислав розповів «Мінфіну» про те, як він веде бізнес онлайн, чому поки що не розглядає офлайн-формат і чому маркетинг – це одна з найважливіших складових бізнесу.
Ростислав Двойний - власник онлайн-магазину Voodi
Від сайту з парфумерією до власного виробництва
Ростислав здобув освіту математика-програміста, але вирішив не працювати за фахом. Натомість він відкрив свій бізнес. На той момент Ростиславу було лише 20 років: «Я хотів працювати на себе, ну і, звичайно, хотілося легких грошей. Тому почав займатися продажем в інтернеті», – каже підприємець. Так разом зі своїми партнерами Ростислав створив сайт із парфумерією.

Бізнес працював добре, тому команда вирішила запустити ще проєкти. Наразі підприємцю 25 і у нього є декілька інтернет-магазинів. Один із них – це дитячі товари власного виробництва, представлені в olx-магазині. Весь бізнес Ростислава працює виключно онлайн.
«Ми працюємо з підрядниками, які виробляють дитячі товари на наш запит, а продажі організовані повністю онлайн.

Тож ми не розглядаємо перехід в офлайн — наш онлайн-бізнес показує хороші результати, помітні точки зростання. Тому в офлайн перейти готові лише у форматі бізнес-партнерства.

Ми протягом дня робимо чимало продажів, оскільки постачаємо товари по всій Україні. Офлайн-бізнес натомість обмежений лише людьми, які перебувають у певній локації у певному магазині», – стверджує підприємець.
Фото: Voodi
Фото: Voodi
Тестування гіпотез – важливий етап для бізнесу
В асортименті Voodi є різні товари, зокрема для дитячого дозвілля – наприклад, дитячі намети та м'які басейни з кульками, вігвам. Щоб зрозуміти, який товар запускати у виробництво, Ростислав використовує тести.
«Ми маємо багато шаблонів сайтів – обираємо шаблон під товар, який, на нашу думку, продаватиметься. Запускаємо лендінг, трафік на нього та дивимося на результати – чи є попит. Якщо люди реагують, беремо товар у виробництво», – каже Ростислав.

Майданчик теж обирають шляхом тестів. Наприклад, є товари, які продаються виключно через Facebook, – тоді залишають лише цей майданчик. Є, наприклад, дитячий текстиль, який часто шукають в інтернеті. Відповідно, під нього використовують усі майданчики – маркетплейси та платформу оголошень OLX.

«У нас часто буває так, що з десяти тестів – лише один вдалий. На тест одного нового продукту у нас йде близько $100, відповідно на десять — тисяча. Але навіть один успішний тест перекриває мінус і ще дає заробити грошей», – стверджує підприємець.
Фото: Voodi
Маркетинг допомагає збільшити продажі на 40%
З OLX Ростислав працює три роки і, як каже власник бізнесу, перший досвід роботи з майданчиком був досить цікавим.

«Ми тоді з партнером лише вирішили запускати проєкт із дитячої продукції. У нас на той момент вже був бізнес, і ми з нього виділили співробітника , щоб він займався виключно дитячими товарами на OLX.

Вийшло так, що за місяць роботи не було жодного продажу – ми зрозуміли, що схема не працює. Порадилися з менеджером платформи, який допомагає бізнес-клієнтам, покращили оголошення – на третій день нам надійшла заявка на дві одиниці товару.
Ми ніколи не виставляли оголошення рандомно. Перед тим, як додавати позицію, ми проводимо аналіз заголовків, через Google дивимося кількість запитів на такі заголовки, аналізуємо, які з цих запитів ведуть на OLX. Так ми відбираємо ключові слова у заголовку.

Потім підбираємо міста для оголошень – дивимося, з яких міст йде більше трафіку на запити за нашим товаром, робимо це через Google та через сам OLX – у ньому є інструмент, який дозволяє дивитися запити.
Фото: Voodi
Фото: Voodi
Не менше уваги ми приділяємо текстам. З приводу ключових слів також радимося з персональним менеджером на OLX. Ми пишемо за системою AIDA (формула написання тексту, згідно з якою необхідно дотримуватись послідовності подій, що ведуть до прийняття рішення про покупку: увага → інтерес → потреба → дія – Ред.).

Крім цього, ми вибудовуємо шаблон продажів. Якщо користувач просто знайде нас на OLX , наступного дня вже не згадає. Тому ми виставляємо ціну на товар із неповною комплектацією, а про повну вартість користувач може дізнатися особисто у нашого менеджера з продажу. Для нас важливо почати розмову з клієнтом, щоб утримати його: наприклад, пропонуємо скинути ще інші кольори товару або розповідаємо про додаткові опції», – говорить Ростислав.
Фото: Voodi
Підприємець стверджує, що завдяки прописаним шаблонам продажів його бізнес заробляє більше на 40%.

«За певних умов людині можна продати, що завгодно, і ці умови створює саме маркетинг. Мало хто з наших конкурентів використовує такий підхід і в цьому наша конкурентна перевага», – каже Ростислав.

Як каже герой, у рамках проєкту Voodi OLX дає 35% замовлень.
Підприємець стверджує, що завдяки прописаним шаблонам продажів його бізнес заробляє більше на 40%.

«За певних умов людині можна продати, що завгодно, і ці умови створює саме маркетинг. Мало хто з наших конкурентів використовує такий підхід і в цьому наша конкурентна перевага», – каже Ростислав.

Як каже герой, у рамках проєкту Voodi OLX дає 35% замовлень.
Як створення скриптів впливає на додаткові продажі
Сервіс – це важлива складова бізнесу Ростислава. Тому всі відправки здійснюються вчасно, а менеджери відповідають на будь-які питання клієнтів. Крім того, у Ростислава для кожного бізнесу прописані скрипти, за якими працюють менеджери.
«Коли у нас був перший сайт, ще п'ять років тому, я, як перфекціоніст, вирішив прописати алгоритми продажів. Вважаю, що всі менеджери повинні відповідати однаково, ніхто нічого не повинен вигадувати від себе. Менеджер не імпровізує – всі нюанси для роботи з клієнтом заздалегідь опрацьовані. Плюс скрипт допомагає здійснювати додатковий продаж , а такий продаж, як я вже казав, значно підвищує нам прибуток.

До менеджерів, які з нами працюють, також високі запити – це допомагає надати нашим клієнтам якісне та ввічливе обслуговування.

Зараз ми вже не так чіпляємося до дрібниць, у нас на всі проєкти один загальний алгоритм, але під кожен проєкт окремо прописані механіки роботи із запереченнями клієнтів, — говорить Ростислав.

П'ять правил ведення бізнесу онлайн від Ростислава:

Тестувати різні підходи та не боятися витрачати на це час та гроші.
1
Займатися маркетингом – він допоможе зробити бізнес успішним.
4
Аналізувати ринки та запускати продажі на затребувані продукти. Але не в перенасичених нішах – витримати конкуренцію в них буде непросто.
2
Рекламувати свій товар та регулярно консультуватися з менеджерами щодо ефективності промо.
5
Сконцентруватися на онлайн-продажах. Так ви зможете охопити покупців із усієї України.
3
Завітайте до бізнес-розділу OLX та вже через декілька хвилин ваш бізнес працюватиме в онлайні. Успішних угод!
Спільний спецпроєкт
OLX та «Мінфіну»
Проєкт опублікований за фінансової підтримки компанії-партнера, але з урахуванням редакційної політики сайту «Мінфін»
Читати інші історії компаній

© 2008-2021 ТОВ "МiнфiнМедiа". Код ЕГРПОУ: 35506859
Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки з гіперпосиланням виду: www.minfin.com.ua
Телефон: (044) 392-47-40
Дзвінок в межах території України з усіх номерів операторів мобільного та міського зв'язку за тарифами операторів
Графік роботи: понеділок - п'ятниця з 09:00 до 18:00
Юридична адреса: Україна, Київ, Вадима Гетьмана, 1-Б, 3 поверх