«Ми продовжуємо збільшувати кількість сайтів і додатків, на яких можна користуватися Grammarly. Усе це для того, щоб користувачі могли отримувати допомогу зі створенням текстів саме там, де їм це зараз потрібно», – зазначає підприємець.
Краще швидше, ніж пізноРобота над Grammarly принесла своїм засновникам безліч цінних уроків. «Зі складних ситуацій на шляху Grammarly я зробив для себе декілька висновків. По-перше, важливо залишатися вірними своїм цінностям та місії, хай що трапляється. По-друге, data-driven підхід — це ключ до ухвалення рішень. По-третє, залучати сторонню експертизу, якщо на якомусь етапі не вистачає власної, – це ок. І це допомагає рухатися вперед до вашої мети. Свого часу ми запросили СЕО зі сторони для того, щоб перейняти його досвід і швидше розвивати компанію. А залучення інвестицій допомогло, зокрема, заручитися підтримкою інвесторів та отримати переваги від їхньої експертизи і зв’язків. Це, своєю чергою, було важливо, щоб розширювати коло користувачів Grammarly і залучати таланти, необхідні для прискорення розвитку продукту», – каже Максим Литвин. До речі, щодо талантів, то у Grammarly зараз працює понад 600 людей у трьох країнах. Близько 270 із них – в Україні, але вже наступного року компанія планує збільшити їхню кількість ще на 50%. |
За словами Максима, для компанії дуже важливо, щоб ці цінності поділяли також нові колеги, які приєднуються до компанії.