Мінфін
Коли онлайн — джерело доходу, а офлайн — ідей
«Мінфін» спільно з OLX продовжує розповідати про те, як українські підприємці освоюють інтернет-маркетинг та онлайн-продажі для масштабування бізнесу. Сьогодні ми пропонуємо вам історію про те, як заробляє та дивує клієнтів український виробник меблів Barsky.

Історія про те, як онлайн продажі допомогли створити бренд меблів Barsky

СПЕЦПРОЄКТ

Герой випуску

Денис — засновник українського бренду меблів Barsky. Він досвідчений підприємець, який працює у меблевій сфері понад 15 років.
Власник бізнесу розповів «Мінфіну», яким був його перший вихід в онлайн і чим при виборі майданчиків він керується зараз. Підприємець пояснив, чому для бізнесу, який хоче вийти на новий рівень, важливо надати клієнту якісний сервіс і як із цим може допомогти інтернет.

Наприкінці статті — поради Дениса про те, як варто вести бізнес в онлайні.
Денис — засновник бренду Barsky

З чого все починалося

Денис опинився у меблевому бізнесі випадково. Ще за часів студентства він влаштувався на роботу до великої української компанії, яка однією з перших на нашому ринку почала виробляти, а не постачати комплектуючі для меблів. Завдання Дениса полягало у формуванні попиту на комплектуючі — ця послуга на той момент була новою для українського ринку.
«15 років тому возили лише готові продукти з Польщі та Італії. В Україні ж меблі на замовлення практично ніхто не виробляв і взагалі не розумів, що це вигідно робити. Питання «а чи є такий стілець у червоній тканині?» викликав шок, тому що в асортименті були лише білі та сірі стільці, червоні можна було зробити лише на замовлення. Тому я був одним із перших, хто почав формувати ринок покупців комплектуючих, а потім робити готові стільці та крісла», — каже підприємець.

Згодом меблева сфера в Україні почала розвиватися — у країні почали з'являтися гарні виробники меблів, а ринок поступово трансформувався. І Денис вирішив створити власний бренд меблів.
Фото: Barsky
У бізнесі необхідно відчувати тренди
Насамперед Денис створив бренд Barsky — тоді він не мав ані товару, ані комплектуючих. «Я вважаю, що потрібно насамперед відштовхуватися від бренду. Якщо ти починаєш як бренд, шансів на успіх більше — у тебе вже інший підхід», — каже підприємець.

«Створення першого крісла під маркою Barsky було інтуїтивним кроком. На той момент весь український ринок крісел був чорний та сірий. А ще це було у дуже непростий час для України — 2014-2015 роки. Мені захотілося яскравих барв.
Ми випустили дві лінійки меблів – колекцію яскравих геймерських крісел та сіткові крісла для офісу. Дуже зручний формат для корпоративного сектору, тому що разом із цим замовник отримує зручність і стиль одночасно.

Якщо до сегменту геймерських крісел я досить швидко увійшов, тому що на той момент вже був попит на них, то за сіткові крісла довелося поборотися. Мені казали: "Це не схоже на те, до чого ми звикли". Тоді покупці запитували, як швидко така сітка порветься, чи може через сітку продути спину. А зараз практично у кожному офісі використовують саме сітчасті крісла», — згадує Денис.
Фото: Barsky
Фото: Barsky
Денис відразу почав продавати стільці в онлайні, але спочатку українці просто не були готові купувати меблі в інтернеті.

«Ще п'ять років тому часто звучала фраза — я не можу купити онлайн, мені треба помацати.
Кожен другий, який купує в нашому інтернет-магазині, ставив це питання. Запитували, чи є фізичний магазин», — каже Денис.
Денис — засновник бренду Barsky
Якщо до 2019 року завданням Дениса було переконати споживача, що замовляти в інтернеті меблі не страшно, то з настанням пандемії споживчі звички почали трансформуватися — покупцям довелося самостійно звикати до онлайн-покупок. Бренд Barsky використав початок карантину як привід зайти на різні онлайн-майданчики. Першою платформою стала OLX.
«Більшість людей працювали з дому та шукали меблі для комфортної роботи.

Ми тестували різні платформи та дивилися на їхню ефективність. Найактивнішим виявився OLX. У деякі періоди конверсія клієнтів з OLX досягала понад 55% від усіх роздрібних продажів. Зараз ми представлені на всіх відомих майданчиках, але такого результату як на OLX на них ще не досягли», — каже Денис.
Фото: Barsky
Фото: Barsky
Денис стверджує, що продаж невеликих партій вимагає дуже пильної уваги до створення оголошення та реклами. Саме у цьому і допомагають менеджери платформи.
«У нас на OLX є персональний менеджер Анастасія. Нам багато в чому допомогли її поради щодо розміщення оголошень. Вона розповіла, як день і час публікації впливають на ефективність, а також наголосила, на які слова краще реагують клієнти. Крім того, вона допомогла налаштувати рекламну стратегію так, щоб наш бізнес був помітнішим, ніж у конкурентів.

Люди вважають, що якась інтернет-платформа не приведе до них корпоративних клієнтів, а дарма. Наприклад, ситуація: людина замовила собі крісло в інтернеті. Він працює в компанії, офісу якої у певний момент знадобилися крісла. Цей покупець може порадити роботодавцеві крісло від виробника, який йому сподобався. Це важко відстежити з точки зору маркетингу, але в нас це працює», – каже Денис.
Денис — засновник бренду Barsky
Як створити додаткову цінність для клієнта
У бренду меблів Barsky два сегменти аудиторії — корпоративні клієнти та роздріб. Дохід вони приносять однаковий. Щоб утримувати клієнтів, Денис надає їм безкоштовну доставку по Україні.

Для залучення корпоративних клієнтів Barsky запровадили низку додаткових послуг.
Одним із таких рішень була послуга безкоштовного тест-драйву крісел. Послуга створена не тільки для того, щоб люди обрали те, що їм подобається, а й для того, щоб вони навчилися правильно користуватись кріслом. Для презентації підприємець залучає медиків паралімпійської збірної України — вони пояснюють клієнтам, як правильно сидіти під час роботи та наголошують на тому, як це важливо для спини. За словами підприємця, тест-драйв уже став улюбленою послугою корпоративних клієнтів.
Фото: Barsky
Фото: Barsky
«Ми беремо участь у тендерах різних компаній, нещодавно пройшли один такий у великому державному банку. Їм так сподобався наш тест-драйв, що тепер за таким принципом вони працюють з усіма: їм продукти на пробу привозять й інші постачальники, пов'язані не лише з кріслами», — каже Денис.

Крім цього, великим замовникам Barsky пропонують безкоштовну 3D-візуалізацію: клієнт може подивитися, як стільці та столи будуть розміщені у просторі та підібрати оптимальну посадку для співробітників.

Онлайн — джерело доходу, офлайн — ідей

Фізичний магазин Денис відкрив через п'ять років після відкриття онлайн-магазину – це був шоу-рум у Дніпрі. Для Дениса представленість офлайн — це обов'язкова умова, з точки зору маркетингу.

«Роздрібний магазин невигідний як бізнес, він не окупає себе. А ось з точки зору презентації — це чудовий інструмент. Такої кількості ідей не отримати більше ніде.
У тебе повинне бути місце, де ти створюєш контент, де видно, як із твоїм товаром взаємодіють люди. Можна створювати контент і на виробництві, але це накладає певну атмосферу. У фотостудії – теж трохи не те.

Наприклад, до нас у шоу-рум нещодавно зайшов корпоративний замовник, представник ІТ-компанії. Він купував зовсім інше, але побачив масажну станцію. Спробував і купив собі в офіс, хоча спочатку покупка не планувалася», — каже Денис.

Правила ведення бізнесу онлайн від Barsky

Чесність – створюйте онлайн-оголошення з урахуванням усіх характеристик та нюансів. Клієнти вірять такому товару набагато більше, ніж загадковим "всі деталі – за телефоном".
1
Wow-сервіс – радьте саме те, що підходить для вирішення описаних клієнтом завдань. Також важливо забезпечити кожному клієнту післяпродажне обслуговування, якщо у нього виникли питання, як зібрати, як доглядати, як користуватися регулюванням.
2
Оперативність – реагувати на повідомлення та дзвінки миттєво. Відправляти замовлення того ж чи наступного дня.
3
Зробіть акцент на онлайн-продажі, навіть якщо ви продаєте складний або габаритний товар.
4
Завітайте у бізнес-розділ OLX і вже за декілька хвилин ваш бізнес працюватиме в онлайні. Успішних угод!
Спільний спецпроєкт
OLX та «Мінфіну»
Проєкт опублікований за фінансової підтримки компанії-партнера, але з урахуванням редакційної політики сайту «Мінфін»
Читати інші історії компаній

© 2008-2021 ТОВ "МiнфiнМедiа". Код ЕГРПОУ: 35506859
Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки з гіперпосиланням виду: www.minfin.com.ua
Телефон: (044) 392-47-40
Дзвінок в межах території України з усіх номерів операторів мобільного та міського зв'язку за тарифами операторів
Графік роботи: понеділок - п'ятниця з 09:00 до 18:00
Юридична адреса: Україна, Київ, Вадима Гетьмана, 1-Б, 3 поверх